måndag 4 oktober 2010

Ett foto i timmen

Ni glömmer väl inte? Idag är det 4 Oktober. Dagen för 1 foto i timmen. Jag hoppas att ni också är med och tar kort! Jag håller i alla fall på. Varje timme. Det inlägget kommer upp någon gång senare ikväll :) Idag händer det mycket. Jag blir alldeles sprallig. Vi ska till barnmorskan, sen ska vi äta kanelbullar på pressbyrån (Dom ger nämligen ut kanelbullar gratis nu med deras App i iphone som jag tipsade om sist) sen ikväll ska vi på dejt!! :) Ja ikväll så ska jag raka benen för första gången på 2 månader och så ska jag försöka komma in i midsommarklänningen för ikväll tänker jag vara vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar