onsdag 13 oktober 2010

Presenter till Wille


TACK!!!!!


Wille har fått presenter. Presenter i massor. Jag vill skriva ett litet mass-inlägg som tack till er som tänker på oss, och som skickar så fina saker till vår gosse. Sen blir det lite mer ingående inlägg när Wille har provat sakerna! Ett nytt tackinlägg kommer imorgon med fler som varit gulliga, jag har bara inte hunnit ta kort än. Så ni inte tror att jag glömt er !:)

Tack till Hero4Kids för de fina kläderna. Underbart mysig och skön jacka. Supergullig bodyhjälm och varma tumvantar till vintern! Än är det lite för stor men jag återkommer med bilder när Wille har fått prova :)


Tack så mycket Ingela för den coola bodyn.
Jag skickar ett kort till dig från premiärprovningen:)

Tack till SpöketLaban som skickat så gulligt set till Wille. Jätte mysiga kläder och skön kvalité! Än är det lite stort men bilder kommer komma inom kort. Han växer så snabbt den lille :) Superfint!!

Tack till Berit för dessa suuupersöta kläder!! Samma sak där så är dom faktiskt än lite stora så bilder kommer komma upp när det passar:)

Tack till Per och Kristina som skickade dessa söta kläder. Jag gillar speciellt bodyn "Sover inte jag sover ingen" haha. Den ska wille ha på sig när han sover, garanterat :)

Tack till mina kära svärföräldrar för de fina blommorna.
De blev fina i fönstret där alla andra blommor har dött av någon konstig anledning :)

Tack till Erika och Mikaela för denna helt gudomliga tvådelade overallen. Wille kommer bli så söt i den och se ut som en liten isbjörn. :) Bilder kommer!

Tack Lina och Gustaf för den genomtänkta filten :) Grodan älskar den! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar