onsdag 13 oktober 2010

Behöver hjälp

Som ni märker händer det mycket på bloggen. Samarbeten, tävlingar och annat roligt. Jag har stora planer för bloggen och det är större saker på gång. Jag har fått otrolig respons, större än vad jag trodde och vill inte sluta här. Jag kommer nu ta hjälp och vill efterhand förnya sidan så den klarar högre besökarantal och även andra saker än bara textinlägg därför undrar jag om det är någon av läsarna som är kunnig på detta med att göra hemsidor?

Jag och Rosmari funderar nämligen på att slå våra kloka huvuden ihop och starta en gemensam blogg/hemsida. Eftersom våra bloggar är inriktade på samma sak, fast ändå väldigt olika så kan vi komplettera varandra på ett fint sätt och som alltid när jag och Rosmari gör någonting tillsammans så skapar vi Magi:P Detta är alltså ett projekt vi hoppas kunna starta, men behöver hjälp!

Någon som kan hjälpa?
Mejla mig på Erikawilhelmsson@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar