lördag 9 oktober 2010

Hur man mår



Jag kan inte förstå att man kan må såhär bra efter en sån påfrestning.
Hur kroppen kan hantera det och fixa det så bra som den ändå gör.
Rätt snabbt efter förlossningen kände jag mig helt med i huvudet igen och nu är min kropp på väg tillbaka också. Självklart blöder man fortfarande, men inte alls så mycket jag trodde.
Det är lite jobbigt att sätta sig och ställa sig, då bäckenet har fått sig en rejäl törn men det blir lättare för varje timme. Jag trodde att jag skulle ha stora problem, och må rätt dåligt i kroppen kanske några veckor efter förlossningen då han var så stor, men jag är så positivt överraskad att det inte blev värre än såhär.

Idag ska vi ut på barnvagnspremiär och fira att Wille fyller 2.5 dygn om 20 minuter :)
Detta är så sjukt mysigt och jag tänker njuta av varenda minut. Snart blir det ju moppe och folköl av allt så det gäller att passa på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar