söndag 3 oktober 2010

Varning

VARING FÖR SNUSKIGT INLÄGG

Jag har snuva "Där nere". Det låter konstigt. Det är konstigt. Snuskigt rent utav. Men jag har gått och blivit förkyld i de undre kretsarna skulle man kunna tro. Men det är inget konstigt, inget är konstigt när man är gravid, det är normalt nu innan förlossningen. Min slempropp har liksom börjat ge sig. Men inte sådär fint som några andras har gjort, så att liksom hela lossnat på en och samma gång, och sen någon timme efter går vattnet, och sen någon timme efter det kommer värkarna och sen någon timme efter det får dom bebis...osv...osv...

Nä, jag har fått snuva där nere helt enkelt och min slempropp kommer liksom lite då och då, i härligt lös rinnande konsistens, grön/gula slemflytningar. Jag trodde inte jag kunde bli så mycket äckligare än vad jag var. Men jag slutar aldrig förvåna mig själv.

Ni får ursäkta men nu ska jag gå och snyta musen.


2 kommentarer:

  1. Haha, det låter sådär men då vet du att det händer saker iaf=) Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart! :P Undrar hur min kommer lossna sen den dagen det är dags för det. Om några år :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar