torsdag 14 oktober 2010

Kärt barn har många namn

Idag fick Wille presenter igen. Han kommer bli riktigt bortskämd. Han fick ett sött gossedjur av Rosmari och Martin, självklart en Gris. Gris-wille kallas han ibland. Kärt Barn har många namn:)

Men jag fick också någonting väldigt speciellt som verkligen betyder någonting. Ett armband där det står Wille och hans födelsedatum. Rosmari hade likadant fast det då stod Astrid självklart. Tack så mycket Rosmari. Jag skäms att jag faktiskt inte direkt har gett dig någonting när Astrid föddes. Jag gav bara Astrid en ful body. Fy skämmes på mig. Men jag ska ta igen det där. Det ska jag! Jag fattade bara inte vilken grej det faktiskt är. Jag tror inte man kan fatta det förrän det har hänt en själv. Eller så är jag bara ego som vanligt:P



Armbandet matchar verkligen perfekt till mina Wille örhängen. Jag har nämligen fått världens finaste Örhängen från My Own Design. När jag kom hem från Förlossningen i Fredags hade jag ett paket som låg på bordet och väntade. När jag öppnade det så blev jag rörd. Dels att jag älskar paket, men också att det var så vackert! Titta vad fina!


Ni kommer ha chans att vinna ett par fina örhängen från My Own Design. Inlägget kommer upp inom bara någon timme. Så ta chansen att tävla. Det är superenkelt. Glöm heller inte mina andra tävlingar. När du ändå är här och läser kan du tävla och vinna

Väggdekor/Väggord värde 300 kr från Paxlux
Presentkort 250 kr från Kalaslagret
Presentkort 250 kr från Okidoki
Presentkort 500 kr från Pledd
Nappar från Namnnappen


Klicka på länkarna och se till att tävla nu innan det är för sent.
Enkelt att tävla och enkelt att vinna:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar