torsdag 7 oktober 2010

Nu är han här!

Inatt klockan 01.56 kom vår efterlängtade son. Wille walther. 4475 gram 53 cm lång. Förlossningen var utdragen 39 timmar allt som allt men när krystvärkarna drog igång gick det snabbt, 20 minuter och sen fick jag
upp klumpen på bröstet. Den mest underbara känsla jag någonsin känt. Imorgon åker vi hem från bb och startar vårt liv som stolta föräldrar.
Jag uppdaterar mer i detalj när jag kommer hem. Tack för era lyckönskningar! De hjälpte verkligen och Magnus läste dom högt för mig när jag var ungefär 6 cm öppen:) tack för hjälpen!!!! Bild kommer imorgon!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS, så härligt att allt gick bra även om det var långdraget - mys ordentligt!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!! Sitter med tårar i ögonen, det är så underbart, den känslan ni upplever nu... helt obeskrivligt! All lycka önskar jag er och lille Wille Walther! <3 Kram!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar