tisdag 12 oktober 2010

Tack namnnappen!

Igår sa barnmorskan till oss att vi fick börja använda napp till Wille om vi ville eftersom han hade så fin och stark sugreflex så det inte skulle påverka amningen något. Eftersom han ofta bara vill snutta på bröstet och inte äta, så var detta superbra. Äntligen kan mina bröst få lite paus i arbetet och börja läka! Så napp och amningsnapp det är mina hjältar just nu.

Jag vill tacka Namnnappen som skickat hem så fina nappar till Wille. Han ÄLSKAR dom! När han är lite kinkig och lite kelsugen och när han helt enkelt inte riktigt finner ro, då ger vi honom nappen och han somnar direkt. Det är skönt att ha ett hjälpmedel som verkligen fungerar, för det är jobbigt när ens bebis bara skriker och man är sån nybörjare så man inte riktigt vet vad det är som fattas. Har man bytt blöja, ammat och tröstat men det ändå skriks, så fungerar nappen perfekt! :)

Stolt jag är över mina grabbar!
Jag älskar er så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar