lördag 16 oktober 2010

Tips till våra magar

Jag måste tipsa om en underbar produkt som jag precis börjat använda. Jag har använt den i 3 dagar bara men jag tycker ändå att jag redan ser lite resultat. En Bodylotion från Karin Herzog som är mycket verksam mot celluliter, bristningar och slapp hud. Fungerar perfekt både under graviditeten på gravidmagen eller efter förlossningen. Jag vet inte hur era magar ser ut, men min ser i alla fall ut som en gammal sliten rispåse. Det är väl det jag skulle jämföra den med. Som en slapp skrumen påse med bristningar på. Tjohoooo. Men nu ska det bli bättre! Jag ska smörja smörja varje dag med min lotion så ska magen bli fin igen :)

Du kan köpa den HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar