torsdag 14 oktober 2010

Vinn Örhängen från My own Design


Eftersom jag tycker så mycket om er, kära läsare. Så lägger vi upp ännu en tävling.
Det är så mycket barngrejer här på bloggen, så måste ju lotta ut någonting till er som inte har barn också. Självklart kan ni med barn också tävla :)

**************************************************************

"Jag tävlar hos Erika om ett par örhängen från My own design"
Tävlingen avslutas 24 Oktober

*************************************************************************

Denna tävlingen sponsras av My own Design.
Det är Designern Erika Nordin som designar sina egna smycken.
Perfekt att piffa till sig med ett par nya snygga örhängen såhär i höstmörkret!


Tävlingsregler
Tävlingen avslutas den 24 oktober.

För 1 lott: Skriv i en kommentar att du vill vara med och tävla :)
Glöm inte Namn och E-post!

För 2 lotter: Gå in på hemsidan HÄR och leta upp vilket smycke skulle du vilja vinna i en kommande tävling.

För 3 lotter: Gör ovanstående + Kopiera tävlingsbilden och bildtexten till din Blogg. Länka bloggen i en kommentar.

För 3 lotter (Ni som inte har blogg): Gör ovanstående + Mejla 5 vänner inklusive mig och tipsa om tävlingen.

För 5 lotter: Tipsa om tävlingen på din Facebook. Skriv i en kommentar vad du heter på facebook.


När tävlingen avslutas den 24 Oktober dras ett nummer via en slumptalsgenerator och annonseras här på bloggen och via ett mejl till vinnaren.

Lycka till!!!


14 kommentarer:

  1. Såklart jag är med och tävlar!

    Som jag skrivit i bloggen (http://reasonstoargue.blogspot.com/2010/10/jag-tavlar-hos-erika-om-jattefina.html) så gillar jag verkligen ringarna som man kan få graverade med valfri text på, riktigt skarpt! Skulle nog välja att skriva "Pappa" på den i så fall, för att visa att han alltid finns med mig vart jag än är.

    Erika Funke
    erika.funke(@)gmail.com
    http://reasonstoargue.blogspot.com/2010/10/jag-tavlar-hos-erika-om-jattefina.html

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med! (en lott)

    Annie Söderqvist
    annie.soderqvist@spray.se

    SvaraRadera
  3. Halsband med avlångt hjärta
    inger@optimalmedia.se

    SvaraRadera
  4. KLart jag e med å tävlar! tyckte om berlocken i form av en krona.
    emelie.85@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med!
    Nästa gång kanske Örhängen med kors på kedja kan lottas ut? :D

    Kram
    gillandoz@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag tycker sköldpaddsörhängerna var så söta!

    lina.mattsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med o tävlar som vanligt!
    Jag skulle vilja vinna halskedjan med ett hjärta och gravera in William 100907
    Annika Granberg
    flumankan@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej, är med och tävlar. I en kommande tävling skulle jag vilja vinna Örhängen Sköldpaddor som är riktigt söta.
    Deltar med 2 lotter.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej, jag är självklart med och tävlar. Tar tre lotter!

    I en kommande tävling skulle jag gärna vilja vinna "Örhängeshållare" som är riktigt snygg och praktisk.

    Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavlar-om-ett-par-orhangen.html#comment

    Hälsningar,
    Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jagä r gärna med.

    johannavictoria_@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. 1 lott: jag vill vara med
    2 lotter: skulle vilja tävla om http://www.myowndesign.se/17454705?i=35409748

    fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. 1 lott - jag är gärna med i tävlingen!

    2 lotter - gillar rosa bandet armbandet mycket så det vinner jag gärna!

    3 lotter - har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/orhangen-1.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Hej, är med och tävlar, 3lotter, tycker mycket om textsmyckena, tex halsband med ring och hjärta, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/orhangen-24-okt_22.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med & jag tävlar med 2 lotter.
    Nånting som jag skulle vilja vinna i en kommande tävling är: 2 flätade band med bricka, varför? För att det var riktigt snyggt!!
    Hoppas jag vinner denna tävlinG! =)
    lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar