torsdag 21 oktober 2010

Mitt vardagsrum är ett dagis

Igår hade vi en liten mammaträff här hemma. Vi var bara 4 mammor men ändå blev vardagsrummet fullt av bebissaker. Liftar hit och dit och handdukar och skötväskor, blöjbyten och amning. Tuttar och åter tuttar överallt. Magnus måste börja vänja sig vid att när det är besök här så är det också främmande tuttar överallt. Men han har inte klagat än så :) Vi hade varit på återträffen för föräldragruppen tidigare, och då fick alla berätta sina förlossningshistorier. Trots att min förlossning tog 39 timmar och gjorde självklart hemskt ont så hade jag ändå en bra förlossning. Jag är nöjd! Jag skulle absolut göra det igen. Haha. Jag trodde faktiskt inte jag skulle säga så, men nu i efterhand så är det värt det och man ser vilken häftig upplevelse det är, även fast man inte inser det då :)

1 kommentar:

  1. tack för besöket...jag ser ut som en snoffsig morsa som har mitt barn bredvid inte hålla här inte =) hahahaha

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar