onsdag 13 oktober 2010

Hänga på låset

Just nu är jag en fabrik, en mjölkfabrik skulle man kunna säga.
Magnus kallar mig för "kiosken". Han håller i Wille medan jag sätter på mig min amningsnapp och ordnar rätt på kudden och fixar för att det ska gå lätt att amma. Då brukar han prata och berätta för Wille vad som händer. "Kiosken håller på att öppna, maskinerna sätts igång, låset öppnas" osv osv. Idag har det verkligen känts som att jag är en fabrik för idag har Wille hängt på låset så att säga. Eller hur säger man? :) Han har i alla fall ätit HELA tiden känns det som. Innan var det var 3 timme, nästan på klockan, ibland varannan ibland var fjärde. Men idag har det varit minst 1 gång i timmen. Ibland mer. Ibland båda brösten, sen 15 minuters paus, sen båda brösten igen. Vad är det som händer?? Jag känner mig som hon på bilden :)


(Tagen från google)

1 kommentar:

  1. Hahaha tack för kvällens garv. Fy f-n vad klockren bild. Idag har min kiosk stått öppen hela dan. Suck, tur att det inte är så här varje dag iaf. Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar