lördag 30 oktober 2010

Svärföräldrarna

Stressig morgon!! Svärföräldrarna och Magnus bror ska komma hit från Skåne och hälsa på Wille. Vi har inte hunnit med hälften av vi skulle velat få gjort. Inget kaffebröd finns, vi har inte dammsugit inne i barnrummet där Magnus bror ska sova, som vi just nu kallar för Elsas rum, för det är det enda rummet hon är i typ. Låt mig då också påpeka att Magnus bror är allergisk mot katter. Så detta kan ju bli spännande. Nu är svärisarna på ingående så idag blir det inte mycket bloggande från min sida. Jag kompenserar er för det genom att lägga upp en riktigt bra tävling ikväll, vad säger ni om det? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar