måndag 18 oktober 2010

Uppdatering Elsa

Magnus tog en promenad med Barnvagnen i morse. Utanför vårt hus, på en stolpe i parken och på anslagstavlan på vårt Ica hängde det lappar om att dom har hittat en bortsprungen vit katt, återfås mot beskrivning. Vi har ringt och vi har skickat sms till båda mobiltelefonerna men de svarar inte på något. Varför gör dom mig så här orolig?? Min katt har halsband på sig. Skulle du tagit in en katt med halsband? Elsa går omkring på sitt kvarter, det är hennes revir, och så tar någon in henne och behåller henne. Förstår dom inte att det finns utekatter??

Åh! Ge tillbaka min katt. Ge tillbaka henne NU!


Ps. Tack Pappa för dina stöttande ord!

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild :D
    Vår katt hade sparkat bakut om jag gjort sådär :P
    Försökte med en tomteluva en jul och det fick jag för :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar