söndag 31 oktober 2010

Rabatt hos Pledd!

Jag avslutade en tävling med Pledd här om dagen. Tävlingen blev väldigt populär och över 50 stycken tävlade. Roligt!! :) Det var inte sista chansen för er att vinna!! Det kommer komma ännu en tävling där jag lottar ut ett presentkort på 500 kronor närmare jul, Så håll utkik!

För er som inte hinner vänta på en tävling kan passa på att köpa filten nu. Pledd.net har nämligen gett mina läsare en rabattkod att använda! Nu kan ni passa på att köpa en personlig babyfilt som ingen annan har i doppresent till någon ni bryr er om eller varför inte i julklapp?

Ange koden: Noonewantsforever så får du 10% rabatt på alla köp!

(Klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar