måndag 18 oktober 2010

Måndagslistan


Nu är det en ny Måndag och många fler saker att vara glad över! Förra Måndagen missade jag helt. Jag hade lite fullt upp med annat :) Men nu tänker jag återuppta denna lista!

  • Ny tävling startar idag, jag älskar att lägga upp nya tävlingar till er läsare:)
  • Emelie och Malin kommer och hälsar på mig och Wille på Tisdag. Skoj!
  • Återträff med föräldragruppen på Onsdag. Spännande eftersom det är några jag inte träffat på evigheter!
  • Leka med Annika och William på Onsdag!
  • Ny tävling startar på Torsdag, Lika roligt varje gång :)
  • Åker förmodligen hem till Skövde på Fredag
  • Mysa med familj och vänner hemma i Skövde på Lördag
  • Ny tävling startar på Söndag. Gillart!
  • Vinnare till Örhängena från My Own Design ska dras på söndag :)

Det var min måndagslista. Det kommer säkert fylla på sig under veckan men det var allt jag kom på just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar