tisdag 26 oktober 2010

Ursäkta

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket idag. Men idag har varit en rätt hektisk dag. Jag skulle ju baka cheesecake som ni minns. Jag började klockan 12 ungefär, men jag blev inte klar förrän vid 16. Allt tar som sagt så mycket längre tid med bebis i bilden. Idag har han varit omöjlig och har velat äta hela tiden. Han försöker nog verkligen öka produktionen nu och mina tuttar hinner verkligen inte med. Hoppas de ställer in sig snart för mycket ledset blir det under tiden :(

Sedan fick jag besök på eftermiddagen av Emelie och Malin. Jag bjöd på mina kanelbullar jag bakade när jag var gravid istället, det gick lika bra det. Vem var det som sa att man inte behövde baka, att alla tar med sig fikabröd själv? Det måste vara en myt för det är då ingen förutom mamma som tagit med sitt egna fikabröd!! :) Men det var väl tur det, med tanke på alla bullar å kakor jag har laddat frysen med :)

Imorgon lovar jag att blogga mer.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar