fredag 15 oktober 2010

Paket!!

Idag fick vi hem vårt paket från Snoffs Design, och tänk vad glada vi blev.
Alla tre i familjen!! Wille har lite svårt för att prata än, men hade han kunnat prata hade han sagt "amen guuuu va fina gräjjer" För det var ungefär så jag reagerade. Han brås på sin mor :)
Så otroligt fina saker som jag har trånat efter LÄNGE!!


Dessa fina band till barnvagnen har både jag och några av mina mammavänner trånat efter ett tag. Sååå fin detalj till barnvagnen som är lätt att fokusera ögonen på. Den finns i flera olika färger. Jag lottar ut ett sånt här band till er läsare också. Tävlingen kommer upp imorgon!




Detta är verkligen kvalité ska ni veta. Denna ursöta retrobodyn i brun frotté är ju bara för söt :) Den är fortfarande lite stor för Wille, men jag längtar riktigt tills vi kan sätta på honom den!


Jag tycker det har varit svårt att hitta en speldosa som vi kan ha ovanför skötbordet. Det känns som vi vill ha någonting som fångar Willes uppmärksamhet där för han tappar snabbt tålamodet när vi bråkar med honom. De flesta ser bara skräckinjagande ut och så har de dåligt ljud. Men denna är mjuk, fin och ser snäll ut plus att den spelar samma melodi som min speldosa gjorde när jag var bebis.


Nu är det bara att sätta upp sakerna där dom ska vara så får vi se vad lillemannen tycker.
Jag återkommer :)

Glöm inte att tävla imorgon :)
Eller om ni inte kan vänta på en tävling, in och handla själva HÄR


4 kommentarer:

  1. Ja visst var dom? :) helt bedårande. Speciellt speldosan, den är supergo:)

    SvaraRadera
  2. Åh mamma har sytt sån barnvagnsmobil till mig :) men speldosan vill ha ju tänker precis samma som du oliver hatar skötbordet haha kSofieram

    SvaraRadera
  3. ååå avis! Jättefina saker ju! Wille kommer bli så lycklig =) Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar