torsdag 28 oktober 2010

Mina första år

Boken som jag pratar om, som vi fyller i om Wille är denna.
"Mina första år" -Margot Henrikson, Marie Helenelund


En riktigt lyxig fylla i-bok för graviditeten och barnets första två år.
Det är en tjock och härlig bok med tjocka blad där man får plats att klistra in sina egna bilder. Fack för att lägga in gratulationskort och ultraljudsbilder exempelvis finns i boken.
Vaggvisor, citat och dikter står på sidorna. Och självklart mängder av dokumentation för både mamman och pappan att fylla i om sitt barn. Ett bra tips till er som vill minnas varenda liten detalj. Exempelvis vad mjölken kostade det år lillen/lillan föddes, eller vad mamma tyckte om att äta när hon var gravid. Det finns hur mycket som helst att fylla i. Jag gillart!

Jag köpte min på Lagerhouse för 199 kr men den finns billigare att köpa på bokus eller adlibris.


1 kommentar:

  1. Oj vad billigt, tror jag betalade 250 för våran på bokia,,

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar