tisdag 12 oktober 2010

Så hemskt!

Som ni alla vet har det varit väldigt mycket våldtäkter i Örebro. Många av dessa våldtäkter har skett på vårt område, i våra kvarter och de senaste överfallen när det var 3 överfall på samma dag, dessa skedde bara vägen bortanför vår lägenhet och ett kvarter längre bort. Nu fick vi höra att han äntligen har blivit häktad. Vet ni vart de "fångade" personen. Jo i en lägenhet precis bredvid vårt hus, där vi parkerar vår bil. Så nära denna våldtäktsman har bott hela tiden, jag har säkert träffat på honom. Hela sommaren har jag jobbat nätter, och cyklat hem på de tider han ofta varit i farten. Det hade lika gärna kunnat vara jag. Tacka fan att de fick fast honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar