måndag 25 oktober 2010

Vinn Skötväska


***************************************************************************

"Jag tävlar hos http://noonewantsforever.blogspot.com
om en skötväska från Dudedesign"

Tävlingen avslutas 1 November

**********************************************************

Nu kör vi igång med ännu en underbar tävling här på bloggen. Denna gång är det DudeDesign som Sponsrar med skötväskor. 5 lyckliga vinnare får en skötväska!! Quick Change™ är den lilla skötväskan med skötbädd och plats för torkservetter och blöja. Quick Change kan även hängas direkt på vagnen. Perfekt och elegant för resan, utflykten eller varför inte partyt. Väskan finns i färgerna svart, vitt, ljus rosa, blå, cerise och rött.

Denna vecka har Dudedesign ordnat med en outlet sida!! Det är massor med varor med 40-90% rabatt. Denna sidan ligger endast uppe till 1 November. Så det gäller att vara snabb att fynda. Exempelvis kan du hitta en skötväska MAMA silver från Dadadoo ursprungspris 1495:- för bara 125:-!!!

http://www.familyoutlet.se/index.do


Tävlingsregler
Tävlingen avslutas den 1 November.

Gå in på hemsidan HÄR och registrera dig.
Skriv också ett mejl till
info@urbanfamily.se och skriv vilken färg du vill vinna.
Skriv i en kommentar till detta inlägg att du är med och tävlar och glöm inte namn och E-post.

Du får gärna låna tävlingsbilden och texten och länka i din blogg.
Men det är inget måste för att vara med och tävla.


När tävlingen avslutas den 1 November dras det slumpvist 5 vinnare!

Lycka till!!!



21 kommentarer:

  1. Där det står HÄR med stora bokstäver. Det är en länk dit :)

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar om en skötväska.

    Linda
    linda_lindberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Är med och tävlar! Har registrerat mig och skickat mail om önskad färg.
    Mvh Anneli
    gustavssonanneli@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är såklart med=)
    Annika Granberg
    flumankan@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hejhopp! Jag är med och har registrerat mig och skickat ett mail via deras kontaktsida. Försökte skicka över hotmail men fick hela tiden ett mail tillbaka om att det inte gick att sända :S

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Jag vill också vara med :D
    Malin Karlsson
    malin.kenneth@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vara med :D
    Malin Karlsson
    malin.kenneth@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med :D
    Malin Karlsson
    malin.kenneth@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med :D
    Jag har registerat mig och även skickat ett mail om vilken färg jag vill ha. :)

    Malin Karlsson
    malin.kenneth@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Jag är med och tävlar om en sköt väska och håller nu tummarna,behöver en ny pga. min sköt väska har dragkedjan gått sönder,så jag behöver verkligen en ny.

    Jag har registrerat mig och skickat mail till dig vilken färg jag önskar!

    Håller tummarna nu!
    Kram Sandra<3

    SvaraRadera
  11. Min e-mail: survi_88@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill givetvis vara med och har precis mailat dig...

    karlsson_88_6@hotmail.com

    MVH Emma

    SvaraRadera
  13. Mailen funkar ju inte !!!!!!!!!!!!!
    Får ju bara tillbaka att mailen inte finns !!!!!

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar om en svart väska!
    Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/noonewantsforever-15-november.html

    Även skickat mail till dom, och reggat mig på familyoutlet! :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar och önskar vinna en av det svarta snygga skötväskorna. Har nu även mailat vilket önskemål om färg jag har.

    Hälsningar,
    Sanna - (AlvasMamma)
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar :) Hoppas jag vinner . beräknad att få en liten bebis den 22:a november :) . Neheepp Mailen funkar inte står det?

    Aja min mail är josefinetornqvist@live.se
    och jag skrev i mailet att jag ville vinna en svart :)

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar, har mailat över mina uppgifter och min länkning

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/skotvaska-1511.html

    Har reggat mig hos dem också

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  18. Hej! Har registrerat mig hos dem och skickat mail. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med såklart och har gjort allt ovan! Håller tummarna och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/skotvaska-1511.html

    Ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vill absolut vara med och tävla och hat mailat

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/october/vinn-en-skotvaska-1.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar