tisdag 26 oktober 2010

God Morgon

God morgon i stugorna. Idag är jag faktiskt lite trött. Det har varit 3 tuffa kvällar i rad med Wille då han har bestämt sig för att öka sitt matintag på kvällarna med ungefär det tredubbla. Det betyder att på dagarna sprutar det rakt ut ur tuttarna, men på kvällarna räcker mjölken inte till. Det är frustrerande. Han äter så ojämnt! Så nu måste jag pumpa hela dagarna, så att det finns så det räcker. Detta gjorde jag igår. 120 ml pumpade jag ut det första jag gjorde när jag vaknade. Jösses vad mjölk jag hade, det tog typ 2 minuter att pumpa ut 120 ml. Så jag tänkte att det borde räcka till kvällen. Men det gjorde det tyvärr inte. Så idag ska jag pumpa minst 300 ml hade jag tänkt. Så att det verkligen ska räcka. Bättre att slänga än att ha för lite!

Nu ska jag ta tag i världens diskberg inne i köket. Ingenting jag ser fram emot. Men det ska ju göras. Efter det ska jag baka en Frosen cheesecake. Jag får besök ikväll av Emelie, Malin och Emma och jag tänkte ha någonting hemlagat att bjuda på. Får se hur den blir.

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar