torsdag 14 oktober 2010

Natti


Efter mycket och mängder av amning säger jag och Wille godnatt. Nu har jag bytt blöja3 gånger på 3 minuter. Bajsblöja av ny blöja på. Bajsa i ny blöja direkt så bajsblöja av och nyblöja på, kissa i nyblöja direkt, så kissblöja av och nyblöja på. Sen på med häftiga pyjamasen och vandra in till sovrummet. BUUUURP låter det och en varm sörja rinner ner. Tillbaka till skötbordet och byta pyjamas. Sen ner i spjälsängen för att sova. Men då är jag ju huuuungrig igen säger Wille.
Bara fram med tutten å köra. Men nu är vi helt slut och nu ska vi sussa sött.
Ses imorgon!!

3 kommentarer:

  1. Han kan han Wille :)
    /mum

    SvaraRadera
  2. ha ha ha ja det där känns igen!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till i tävlingen!
    Missa inte den nya tävlingen där du kan vinna en personlig sagobok! Den perfekta gåvan till det lilla barnet! :) http://maddeluttten.blogg.se/2010/october/tavling-personlig-sagobok.html

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar