söndag 3 oktober 2010

Ny blogg

Jag vet att det är tråkigt för er som inte är intresserade av tävlingar att se vilka tävlingar som jag är med och tävlar i. Jag har tidigare sagt att ni kan hoppa över de inläggen, men nu gör jag så att jag helt enkelt tar bort dom helt så slipper ni se dom :)

Ni som är intresserade, och tycker det är roligt att få tips om olika tävlingar. Ni som älskar att tävla lika mycket som jag. Till er finns en ny blogg, jag har vid sidan om denna. En blogg där jag endast lägger upp tips om tävlingar och liknande events.

http://erikatavlar.blogspot.com/

Så till er som vill fortsätta få tips om tävlingar andra bloggare anordnar, lägg till den nya bloggen till era favoriter och till mina läsare som är trötta på att jag länkar tävlingar hela tiden. Nu kan ni fortsätta läsa på denna bloggen ifred. Nu är det bara mina egna tävlingar som kommer synas här.

Lyckliga? :)

3 kommentarer:

  1. Så bra:) Då har jag lyckats. Gött mos vettu!

    SvaraRadera
  2. kul att du vill vara med ! Jag kollar in din nya blogg som tävlingsinspiration :)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar