fredag 29 oktober 2010

Mammafika hos Maria



Vi kan inte träffas och fika med maffian på Café längre. Vi är för många mammor med bebisar och barnvagnar, så nu får vi fika hemma hos varandra istället. Idag blev vi 9 stycken har jag för mig. Så mysigt var det att få träffa er och era knoddar igen och vilken underbart god kaka Maria hade bakat. Jösses. Recept tack!!

Synd på lite dåligt ljus, för korten blev väldigt suddiga:( Jag skickar alla till er på mejlen sen! Säg till om ni vill att jag ska ta bort någon här på bloggen.









1 kommentar:

  1. Älskar bilden på alla småttingar! Det liksom kryllar av dem :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar