söndag 24 oktober 2010

Tåg tillbaka

Då är man sådär spänd och nervös igen då för nu sitter jag på tåget igen. Usch vad det är obehagligt tycker jag. Självklart glömde jag min resväska på stationen också. Så jag hoppas för allt i världen att jag inte hade lagt ner någonting viktigt där i!! Wille sover än så länge men han har sovit länge nu så han ska snart vakna och äta. Denna gången sitter jag bättre så det känns inte lika jobbigt men jag har fortfarande inte ammat in public sådär så det känns ju lite läskigt. Ursäkta att det blir en hel gröt text utan
radbrytningar och så men jag skriver på iphonen här på tåget och då blir det svårt att dela upp det snyggt. Nu vaknade Wille. Det har bara gått 20 min. Så över 1 timmes resa kvar. Få se hur detta ska gå. Uppdaterar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar