söndag 17 oktober 2010

Orolig!!

Nu börjar jag faktiskt verkligen bli nervös. Jag vet att ni lugnar mig genom att säga att era utekatter också är ute lång tid. Men Elsa syns inte till någonstans och nu är det 3 natten hon inte kommer in. Hon gick ut klockan 18 i Fredags, och hon har alltså fortfarande inte kommit in. Nu är det väl ändå inte konstigt att jag oroar mig? Hur ska jag göra för att få reda på vart hon går om dagarna? det är omöjligt att följa efter henne, hon ser mig direkt och springer till mig för att mysa. Någon som vet om det går att köpa såna där små kameror? :) '

Sen blir jag nervös för jag vet att jag har "glömt" henne. Jag visste att jag skulle göra det också. Hon har hållt sig undan ända sedan Wille kommit, jag har gossat med henne så fort jag sett henne, men eftersom hon vägrar vara i samma rum som honom blir det svårt att finna tid att gosa med henne. Nu sa jag till Magnus i Fredags, "hon kommer säkert rymma" bara för att hämnas på att jag glömmer henne. Nu känns det som hon faktiskt har gjort detta. Usch. Jag är så orolig:( Vem skulle ta in en katt i flera dygn liksom? Som har halsband på sig?

Vart är min Elsa!?! :(

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar