måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag&Inbjudan

Idag är det alla hjärtans dag och för en gång skull så överraskade jag Magnus med lite presenter! Annars brukar det bara vara han som köper saker till mig, lite orättvist kanske. Han fick små paj-formar med form av hjärta och en "perfekta pajer" kokbok. För er som inte känner Magnus så är detta perfekt present med tanke på att han älskar att laga mat, och han älskar att äta mat, och då pajer i alla dess former:)

Jag och Magnus vill så gärna bjuda över ett par, och köra lite halv åtta hos mig stuk. Tre-rätters, osv. Det blir ju lite krångligare nu eftersom vi har Wille. Men man kan ju alltid prova. Någon som är intresserad av att komma på Tre-rätters ala Magnus hos oss? :)

6 kommentarer:

  1. Ja det vore det! den 5/3 eller 19/3 kanske. Är ni lediga någon av de datumen?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men absolut! =) Jag och Anders (som ingen av er träffat... Hmmm...) är sugna! :D

    SvaraRadera
  3. Erika: Haha. Ja det ska bli spännande att träffa honom :) Vi får planera in ett datum!

    SvaraRadera
  4. Vem skulle tacka nej till det?? :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Mikaela: Du och Kim är välkomna :) Skulle vara trevligt att träffa han!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar