söndag 6 februari 2011

Pyjamasbrist


Jag såg när jag skulle ladda upp bilden att det var en fläck bajs på skötbordet. Därav Bajs-censuren. Jag förstår inte hur det kan ha hamnat där uppe, men sen kom jag ihåg när jag i förrgår natt (den natten som var den värsta) gick upp med Wille och bytte blöja mitt i natten, det kändes nästan som jag gjorde det hela i en dröm. Då bestämde sig wille för att prutta, trodde jag. Men det var tyvärr skarpa skott och jag lyckades bli träffad mitt på låret. Det måste varit i den vevan som en lite missil hamnat på villovägar och satt sig på sidan av skötbordet.  
 Pyjamasen till vänster är den som Wille har på sig på bilden. Tyvärr skedde det en olycka några timmar efter bilden är tagen, så nu ligger den pyjamasen i tvätten och Wille sover just nu i den med tassmärken på. Den är söt den ockås!:) Men nu håller vi tummarna på att ingen olycka sker, för nu har han inga andra pyjamasar. Har ni också dåligt med pyjamasar? Wille har hur mycket bodys och byxor och tröjor som helst. Men inga pyjamasar. Jag glömmer alltid av att köpa det! Jag vill tacka Maria från Barnensbutik som skickade lite pyjamasar till Wille. Dom är jättegosiga. Mjuka och lena. Storlek 70 är det på våra, men dom är stora i storleken så Wille kan ha dom ett tag till. Sen är det bara knäppning på ena benet, vilket jag tycker är bäst. Knäppning är opraktiskt och Wille brukar tappa tålamodet när jag ska knäppa pyjamasen mitt i natten och  knäpper alltid fel. Just nu får du två pyjamasar för bara 99 kronor. Finns i flera modeller. 

1 kommentar:

  1. Dottern hade massor av dem tills hon inte ville ha på sig längre. Sonen har två men använder sällan pyjamas...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar