söndag 13 februari 2011

Träning vecka 6

Måndag: 
Promenad 1 timme

Tisdag: 
Aerobics 1 Friskis & Svettis
Promenad 1 timme

Onsdag: 
Promenad 1 timme

Torsdag: 
Promenad 30 minuter
Din Träning övningar 30 minuter

Fredag: 
Promenad 1 timme

Lördag: 
Promenad 30 minuter

Söndag:
Promenad 30 minuter
Din träning övningar 30 minuter

Kommentar: Denna veckan har jag inte hunnit till gymmet lika mycket som jag gjort tidigare veckor. Men jag har försökt gå ut och gå varje dag för att kompensera. Nästa vecka får bli bättre! Alla veckor kan man inte ligga på topp. Ska bli spännande att se vad vågen visar på Onsdag. För nu har man väl säkert gått upp i vikt då istället.

1 kommentar:

  1. Woe, vilket program! Lycka till! Jag blir nästan lite inspirerad!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar