torsdag 3 februari 2011

Rösta på vår Wille

Nu ber jag er läsare om en super tjänst! 
Snälla rösta på Wille i DobiDobis Fototävling. Det fotot som flest har gillat den 28/2 vinner 300 kronor i presentkort. Klicka HÄR för att komma till facebook så du kan Gilla vår Wille :) Glöm inte att gilla dobidobi först, annars kan du inte gilla korten.

Skriv gärna en kommentar här om du vill när du har gillat kortet. Så jag kan tacka dig!! :)

 Jag tävlar med detta kort på Wille i sin Liandlo body från DobiDobi.

7 kommentarer:

  1. Det är klart jag gillar, vilken uppsyn :D Och bodyn är underbar, har samma till min lille grabb fast blå :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja men precis, jag förstod inte heller. Det är ju bara kul att vinna och desto roligare att få ge bort till en vän :-)

    Fattade inte heller det där, haha. Ska alltid finnas någon som irriterar sig på något.

    SvaraRadera
  3. Nu har ja varit inne o "gillat" :)

    trevlig helg:)

    SvaraRadera
  4. Hej, va kul att du är med på min tävling =)
    Lycka till kram

    SvaraRadera
  5. det är klart man röstar på eran lilla prins. :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar