lördag 12 februari 2011

Auktion Snygg Väska!

Då och då kommer auktioner komma upp på bloggen. Auktionerna pågår alltid i 7 dagar, och man budar i kommentarerna. Alla bud är bindande. Får du vinnande budet i en auktion, sätter du in pengarna via Cancerfondens hemsida sedan skickas produkten fraktfritt hem till dig. Enkelt! :) 

Auktionen avslutas 20/2 kl 00.00
Dagens Auktion
I denna auktion kan du vinna en Praktisk och snygg ryggsäck som kan användas som vanlig väska eller hängandes på pakethållaren! Mått: 34 x 45 x 24 cm 37 liter. En rymlig ryggsäck med reflex. Stort innerfack och flera mindre. Axelremmarna stoppas ned i en ficka när man cyklar. Tillverkat av bisonyl, ett vattentätt material. Design New Looxs. Du kan välja mellan en svart eller en röd väska. Värde 525 kr. 

Tack till Charlotte från Kvalitet & Fynd för att ni sponsrar denna Auktion och stöttar insamlingen till cancerfonden!

Lämna ditt bud i kommentarerna
(Här hittar ni insamlingen.)

6 kommentarer:

  1. Kikade in för att önska god morron :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är med och tävlar! Var gärna med i mina andra tävlingar som är igång ifall du inte redan deltar i dem :) Lycka till! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Jag har inte riktigt haft koll på hur det går till men kommer du att visa vad andra butat så man budar över eller är det lixom osynligt?? :)spännande i så fall.

    SvaraRadera
  4. Ng är jag sugen på att buda men har inte råd. typiskt typiskt.. Får bara köpa saker jag verkligen behöver :) men det kliar i fingrarna.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar