tisdag 8 februari 2011

Paket på posten

Nu har mitt paket från DobiDobi.se kommit. Ni vet det jag beställde från REA:n för ett tag sedan som jag skrev om. Dom hade ju 80% och jag passade på att fynda. Magnus är så pass svag för Fynd precis som jag så köpstopp finns inte på kartan när det blir över 50% i REA. Jag Fyndade ett fleeceställ i marinblått tröja-byxa. Cd-skiva med roliga barnsånger på. Två stycken block ned döskallar. Två nyckelringar med döskallar. En sked från lundmyr som det står "pytteliten" på. Tyckte jag var lite roligt :) Ett pennfack från pettson & Findus samt en portionsform för frysen. Perfekt till barnmat om man gör egen! Då vill jag ju också påpeka att endast portionsformen kostar ursprungligen 169 kr. Men vi fick ALLT detta för 189 kr. Såå kul att fynda! 

Hittade ni någonting kul på Rean?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar