söndag 13 februari 2011

Wille och tänderna

Jag har glömt berätta det för er men för en vecka sedan under natten tyckte jag att det gjorde rätt så ont när Wille ammade. Men vi hade precis bytt flaska så jag tänkte att han kanske lärt sig suga på ett annat sätt, så jag tänkte inte mer på det. Men på dagen sen när han bet tag i mitt finger kände jag det, tanden som under natten hade kommit fram! Inte konstigt att han har bajsat som en galning och dreglat och tuggat och gnällt.

Nu har han fått en till tand. Han är ju bara fyra månader så jag trodde det skulle dröja lite. Jag som hade velat amma lite längre utan att behöva oroa mig för att bli biten :) Men men, det är väl bara att använda amningsnappen i värsta fall antar jag. Nu sitter det i alla fall två små gaddar där nere bredvid varandra. Vassa som tusan, men ack så sött :)

 Väldigt svårt att ta kort på dom små rackarna bara :)

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar