torsdag 24 februari 2011

Tack Agnes

Jag vill tacka Agnes som gjort den nya designen till mig. Tack Tack Tack. Du är verkligen duktig och jag är supernöjd. Jag tycker om att den gamla designen är invävd i den nya, det är nämligen min mamma som har gjort bakgrunden och jag ville gärna behålla den. Nu kommer ni även lätt att kunna navigera er på sidan genom top menyn. Det kommer komma fler flikar och underkategorier så ni snabbt och enkelt hittar det ni söker. 


Åter igen. Tack Agnes!
Kika in hos henne om ni inte gjort det innan. 
Jag älskar hennes blogg!

4 kommentarer:

  1. Men Erika då! Nu blir jag ju alldeles tomatröd här :) Tusen tack själv, din blogg var verkligen skitkul att sätta tänderna i! Hoppas du kommer trivas ♥

    SvaraRadera
  2. Designen är supersnygg! Jag läser också Agnes blogg regelbundet:)

    SvaraRadera
  3. Ja din blogg blir verkligen bara finare och finare!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar