onsdag 2 februari 2011

Min Willvin skötväska

 
 Bilder på Väskan:

Om Väskan:
• Finns i 3 olika slitstarka och vackra material
• Fungerar lika bra på jobbet som på lekplatsen
• Rymmer även en laptop
• Högsta kvalitet i material, design och funktion
• Smart extrafack för blöjor eller kläder
• Praktisk zipbag för salvor, tops eller mediciner

Följande matchande tillbehör ingår i priset:
• Skötunderlägg
• Blöj-/klädpåse i nylon
• Flaskhållare
• Zipbag

Detta tycker jag är bra!
*Att jag kan använda den som axelväska också. Det är så smart att kunna ta med sig allt i en och samma väska, att ha den på vagnen enkelt när man går promenad. Men sen när man ska ställa ifrån sig vagnen och gå utan den, så kan man bara hänga väskan över axeln. Superbra! Sen kommer jag även kunna använda väskan när jag börjar plugga, för den rymmer en laptop. Smidigt att ha med till skolan.

*Alla fack! Jag har oftast hur mycket saker som helst i mina väskor. Oftast har man bara ett stort fack och då hamnar allt i en enda stor röra i mitten. Så jag är glad över alla mina fack! Det finns 4 smarta mindre fack i väskan så jag använder det ena till blöjor det andra till våtservetter det tredje till salva, droppar, tops, etc och det fjärde till min mobil och plånbok. Sedan finns det stort fack, där har jag filten, handdukar, ombyten och leksaker och allt annat blandat som hamnar där :)  Sedan har du två fack på framsidan av väskan och även ett stort på baksidan av väskan. Sen är det också ett fack under väskan!

*Att du inte slår i knäna i väskan! Eftersom det finns ett extra fack under väskan, så behöver inte väskan vara så bred för att man ska kunna få med sig allt. Väskan är alltså lång och smal skulle man kunna säga, så den hänger väldigt smidigt både på vagnen eller på axeln. Men ändå får man med sig allt man vill ha med!

Detta är mindre bra.
Måste jag säga någonting som är mindre bra med väskan så får det väl vara axelremmen då. Eftersom den inte sitter konstant på väskan hela tiden. Den är lös och den måste du knäppa på när du har tagit av väskan från vagnen. Det är väl en skitsak egentligen, men jag gillar när jag kan ta bort väskan från vagnen och bära med mig den direkt. Det finns ju självklart ett handtag så man kan göra detta. Men om man vill bära den på axeln så får man först knäppa på axelbandet.

Skulle jag tipsa andra om produkten?
Ja absolut! Skötväskor är dyra, tyvärr är det så. Men denna väskan är tillräckligt snygg att använda både som handväska och Datorväska så det blir så mycket mer än "bara" en skötväska. Sen är det ju otrolig kvalité det märks, så detta är en skötväska man kan använda länge, inte bara denna säsongen, utan flera säsonger framöver, och kanske kommer jag även ha den till Willes syskon? :)

Vill du också ha en Willvin skötväska?
Snart kommer det en tävling i bloggen där du kan vinna din alldeles egna Willvin väska. Känner du att du inte kan vänta tills dess, så kan du alltid köpa dig din egna väska hos Willvin. Min Napped Brown Skötväska kostar 1095 kr men det finns flera andra varianter att välja mellan också!


4 kommentarer:

  1. Det där med axelremmen låter som något jag skulle kunna störa mig på men jag vill verkligen ha en Willvin. Upptäckte den första gången när jag deltog i en tävling, det var första gången jag såg den. Nu har vi en SKITFUL som jag inte ens använder för den är så värdelös, typ en babytravel eller nått sånt. Många fack är ett måste. Men skulle nog aldrig ha råd att lägga så mycket pengar på en skötväska, men jag får leta på tradera när jag har så att jag kan köpa en skötväska :)

    SvaraRadera
  2. Dom är ju jättefina! Kul att någon kunde berätta om någon sämre sida hos dem också :) Kul med tävling! :D

    SvaraRadera
  3. De är riktigt snygga de här väskorna ju! :)
    Bra recension.

    SvaraRadera
  4. Jag har en likadan väska och jag ÄLSKAR den. Den är med överallt, och är alltid fullpackad. Så skönt med en stor väska som rymms allt som jag vill ha med ;)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar