fredag 25 februari 2011

Mer Vardag

Många av er som läser min blogg gör ju detta för att ni faktiskt undrar vad som händer i mitt liv. Inte för att tävla i tävlingar, skänka pengar till cancerfonden, eller shoppa barnkläder. Jag märker ibland att jag glömmer av det. Jag kommer på sidospår. Jag vill för mycket så ibland händer det ingenting! Jag skriver om stora saker som Willes första skratt, måltid, osv. Men jag glömmer av vardagen. Jag lovar. Lovar Lovar Lovar att bli bättre på det. Mer Vardag i bloggen! Mer "Hemma hos Familjen W". (Som jag på tal om det fortfarande har som stor favorit till den nya domänen). Nu kom ju iofs mamma med ett rätt så bra tips. Berika. Men det var upptaget. Plus att det kanske låter som B-Erika, och man vill väl inte vara b? :) 



1 kommentar:

  1. Hej! Toppbilden är borta, ska den vara det? Stort, vitt och tomt :( (Firefox) Annars vet du. Jag vet ju att du nyss gjorde om, om det blev någon miss.. Jag såg ju nya headern igår (jättesnygg!)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar