lördag 19 februari 2011

Fest Fest Fest


Ikväll blir det fest!!. Jag är nästan lite nervös. Detta är första gången jag kommer vara helt utan Wille en hel dag! Jag ska till Emelie och göra mig i ordning där redan vid 14, och sen kommer jag inte hem förrän vid 02.00 inatt. Så det är ju 12 timmar utan min bebis. Men det är nog bra för mig. Jag är så himla blind av denna babyvärld, jag behöver komma ut och bara vara mig. 

Vi ska vara hemma hos Emelie och förfesta, sedan begär det av till strömpis. Där har vi bokat VIP och beställt in 2 helrör och fruktfat. Så det är verkligen all-in idag. Men det ska bli roligt! Hoppas jag. Bara jag inte märker att jag efter två öl bara vill hem till min bebis, och börjar prata med dom andra om hans bajs på festen. Jag har en dålig vana av att göra det med folk har jag märkt. 

Idag är det förbjudet att prata för mycket om Wille, om inte någon ställer en fråga då, då är det GRÖNT! :) (som bajset då) hahah. Där fick jag in det också, då kanske jag inte behöver ta upp det ikväll=)

Men jag har en fråga till er alla. 
Vill ni festa? 
Ni är bjudna självklart!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar