tisdag 22 februari 2011

ELLE

Nu har min första ELLE kommit på min helårsprenumeration. Nu ska jag sätta mig i Soffan med en stor kopp Kaffe och titta på Dagens Mode och känna mig gammal, trist och grå. Men jag kämpar för att få min kropp återställd. Säg att om ett år, kan jag ta min sista ELLE, sätta mig i soffan med min kopp kaffe, peka och säga "Den där har jag, den där har jag, den där ska jag köpa och den där är jävligt snygg på mig" istället för dagens "skit också, jag får stanna inne idag, mina byxor ligger i tvätten"

 

2 kommentarer:

  1. Roligt att bläddra i tidningar. :)

    Vad roligt att du är med och tävlar. :) Jag håller tummarna. Lycka till!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med i tävlingarna :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar