onsdag 16 februari 2011

Maffia, Buffé och lyxigt kaffe

Idag var det min tur att ha MammaMaffian här på fika. Magnus bakade scones och jag bakade kärleksmums, sedan hade Annika med sig kladdkaka också. Jösses vilket buffébord det blev :) Mumsigt var det! jag hade köpt ny kaffekokare igår också på NetOnNet. Den kokade supergott kaffe. Äntligen kan man dricka varmt kaffe igen, min gamla kokare kokade kallt kaffe, inte så trevligt kanske. Min nya kokare har till och med Aroma-Control. Jag vet inte vad det betyder, men det låter lyxigt :) 

1 kommentar:

  1. Ååååå, jag lääääängtar efter ost! Ett tips för att gå ner i vikt är annars att lämna bort alla mjölkprodukter... Jag har varit tvungen att göra det pga av min dotters mjölkallergi under tiden jag ammar och min vikt har verkligen RASAT trots att jag äter och äter. Vet ju inte om det beror på just frånvaron av mjölkprodukter eller ammningen i sig eller om min kropp bara är sådan, men det började i alla fall på allvar efter att jag slutade med mjölkprodukterna. (Jag väger mindre nu än före graviditeten.) Använder istället soja- och havreprodukter. Men längtar ibland alldeles vansinnigt efter ost och riktig grädde...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar