onsdag 2 februari 2011

Invägning 3

Jag ber om ursäkt att ni måste se mina fötter varje vecka.
Vikt 2/2:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 79 kg
Dagens vikt: 78.8 kg
Veckans resultat -0.2

Kommentar: Jag hade inte hoppats på några mirakelsiffror denna veckan. Jag festade till ordentligt i helgen med både munkar, kanderade mandlar, after eight och tårta på farmors 91 års kalas. Men det gör ingenting känner jag! Jag gottade mig i 3 dagar i rad, hemma i Skövde. Men ändå har jag gått ner i vikt. Kanske inte så himla mycket, men ändock. Det visar att man faktiskt kan unna sig själv ibland, och lyxa till det. Utan att behöva må dåligt över sin vikt. Bara man håller igång med träningen. Så skönt! Så även fast vågen bara visar -0.2 så är jag nöjd!

Min viktnedgång hittills: 2 kg


Mått 2/2
Vaden: 38 (-0)
Låret: 65 (-0)
Höfter: 105 (-1)
Midjan: 89 (-1)
Rumpan : 110 (-1)
Bröstet: 103 (-0)
Överarmen: 30 (-0)
Halsen: 35 (-0)
Båda låren : 102 (-1)
Kommentar: Jag tycker det är roligt att man redan efter en vecka ser resultat, det trodde jag faktiskt inte! Med tanke på att jag bara gått ner 0.2 kilo så är det ändå rätt roligt att jag gått ner flera cm på kroppen i alla fall. Det är ju egentligen måtten som är VIKTigast (höhö, ordskämt). 

Mitt minskande mått hittills: 4 cm
(Lika mycket som höjden på skons platå)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar