torsdag 17 februari 2011

Fria Samtal & Sms

För er som har Telenor och som är under 26 så finns det en perfekt GRATIS extra tjänst som jag inte hade en aning om! Du får ringa gratis till alla andra som har telenor och du får skicka 5000 fria sms i månaden till ALLA andra operatörer i Sverige. Det är så enkelt att fixa också, gå bara in på "mina sidor" på telenors hemsida, och beställ tjänsten därifrån. Varför har jag inte vetat om detta tidigare???!!! Nu har jag ju bara 1 år kvar. Men jag ska allt ta igen detta, nu tänker jag låta telefonen stå på här hemma, även fast jag inte pratar. Mmm. Bestämt!

Tjänsten heter "Under 26"


5 kommentarer:

  1. Har nu 5 tävlingar upplagda i bloggen som jag tror kan intressera dig. (:
    Snart kommer det också upp nya tävlingar; ett paket med smycken, ett paket med hårvårdsprodukter från tresemme, viktminsknings te, träningsvideo, sexleksaker, freebra, krämer och mycket mer!
    http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/category/utlottningar.html

    SvaraRadera
  2. Vad heter Gratis tjänsten sen?
    Hittar inte :P

    SvaraRadera
  3. Nej men det klart. Vad dumt. Missade jag att skriva ut det:) Under 26 heter den.

    SvaraRadera
  4. Ahh har de redan men inte visste att man fick 5000 tusen fria sms, d emåste vara något nytt då =)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar