onsdag 23 februari 2011

Invägning 6

Vikt 23/2:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 78.4 kg
Dagens vikt: 78 kg

Veckans resultat -0,4
Kommentar:   Samma viktnedgång som förra veckan, jag är nöjd. Det går sakta men säkert nedåt. Denna veckan har jag ändå varit ute på krogen i Lördags, plus att jag hade Mammamaffian här i Onsdags och då åt jag både kladdkaka och kärleksmums. Denna veckan har jag också bara hunnit träna 1 gång på gymmet, och inte alls lika många promenader som jag brukar. Så jag är nöjd att det ändå gick nedåt! Det är bara att fortsätta.

Min viktnedgång hittills: 2,8 kg
  (lika mycket som denna söta kanin väger)
Mått 23/2
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 63 (-0) sedan start (-2)
Höfter: 104 (-1) sedan start (-2)
Midjan: 88 (-0) sedan start (-2)
Rumpan : 109 (-1) sedan start (-2)
Bröstet: 99 (-2) sedan start (-4)
Överarmen: 30 (-0) sedan start (-0)
Hals: 34 (-1) sedan start (-1)
Båda låren : 100 (-0) sedan start (-3)

Veckans resultat: -5 cm 
Kommentar:  Vad häftigt. Jag har gått ner 1 cm runt halsen!! Det trodde jag inte att det skulle gå så snabbt. Jätteroligt. Det gav ju väldig motivation kände jag! :) 

Mitt minskande mått totalt: 16 cm 
(lika mycket som bredden på denna mini-laptop) 

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar