torsdag 10 februari 2011

Godmorgon och Tack

Godmorgon alla!
Jag vill börja denna dagen med att säga ett stort Tack till Prylgalaxen som precis skänkte 550 kronor till insamlingen! Jag blir så rörd att företag visar att dom inte endast är ute efter att bara tjäna pengar, utan att dom också ger tillbaka lite! Det är guld värt och det visar verkligen att ni har hjärtat på rätt ställe! 



Nu är vi snart uppe i 5000 kr vilket är superbra! Målet är 50.000 kr innan julafton 2011. Det ska vi väl fixa? Ni kan hjälpa till! Bjud i Auktionerna!! Då skänker ni pengar till cancerfonden samtidigt som ni får någonting fint till er själva. Tryck på bilderna under för att komma till Auktionen. Dom avslutas imorgon och just nu är buden så låga så ni kan få det till riktiga fyndpris!!

 Värde 400 kr. 
Högsta bud just nu: 130 kr
Värde 400 kr
Högsta bud just nu: 100 kr

Ni kan ju även skänka pengar genom SMS. Det får ni gärna göra, jag skulle bli superglad! Skriv gärna ert namn också. Och skriv en kommentar till mig om ni har skänkt pengar med en länk till er blogg, så kan jag länka er under "Vi som skänkt pengar till insamlignen". Jag skulle bli väldigt tacksam! 

Vill ni skänka pengar genom sms så skicka "BESEGRA 4619 ditt namn" till 72988 så skänker du 50 kr. 


Vi som skänkt pengar till insamlingen

Prylgalaxen 550 kr
DinTräning 500 kr
NiceParty 350 kr
DobiDobi
350 kr
Martina Rönnmark 150 kr
Kim Wikström 100 kr
Mikaela Norgren Kyrk 100 kr
Jessica Hedberg 50 kr
Erika Ohlsson 50 kr
Lars Andersson 50 kr
Magnus Brogren 50 kr
Emelie Johansson 50 kr

Vi som skänkt produkter till auktion
NiceParty har skänkt en mordgåta till ett värde av 850 kr
Myownstyle har skänkt smyckespaket värde 550 kr
Kalaslagret har skänkt ett kalaspaket värde 400 kr
Fill & Tell har skänkt "Bästa boken om mig-inte så lite kaxig" värde 350 kr
Personlig almanacka har skänkt en almanacka värde 300 kr
HandByMiMA har skänkt ett sovskydd värde 200 kr
Little Fairies har skänkt kockkläder till ett värde av 200 kr
Nizzy har skänkt en nappbehållare värde 100 kr
NimsDesign har skänkt ett Specialdesignat halsband
DobiDobi har skänkt en body värde 200 kr


Tack till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar