onsdag 23 februari 2011

Ovanliga Klockor

Fick hem ett paket med klockor av Staffan från OvanligaKlockor idag. Fyra fina klockor i härliga färger! Självklart tänker jag dela med mig av dessa underbara klockor till er också!! Jag har bara inte bestämt mig för vilken jag ska lotta ut än. Vad tycker ni?

Vilken skulle du helst vilja ha?

Jag lovar att beskriva klockorna mer i detalj sen när jag har bestämt mig för vilken jag tänker behålla själv. Jag funderar mellan den röda eller svarta. Men rosa och lila är ju häftigt. Men jag vet inte om jag har karaktär nog att bära upp dom, haha. Kanske behåller jag alla själv istället, slipper jag välja. 

Neee. Så elak är jag inte :)

9 kommentarer:

  1. den rosa eller den lila :)
    dem är super snygga :D

    SvaraRadera
  2. OM jag skulle välja så skulle jag ta den blåa, skitsnygg ju!

    SvaraRadera
  3. den röda va riktigt cool!

    SvaraRadera
  4. anderswalther78@hotmail.com23 februari 2011 kl. 12:47

    Den Svarta klockan hade ju passat min coola image.. ;-)

    SvaraRadera
  5. Åh, dom är så snygga dom där klockorna :)
    Själv skulle jag nog välja den rosa, jag älskar rosa :)
    (syns kanske på min blogg ;)

    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hmm en blå eller röd skulle vara kul å tävla om :)

    SvaraRadera
  7. Åååååh vill ha, vill ha! Ser fram emot tävlingen!! :D

    SvaraRadera
  8. Den röda ser helt klart ut att höra hemma på min arm... Jag som inte använt klocka på ca 10 år blev plötsligt väldigt sugen på en...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar