måndag 21 februari 2011

Mitt sötaste Örngott

Nu har det underbara örngottet kommit som jag beställde till Wille. När han förra veckan spydde på kudden så skulle jag byta örngott, insåg att vi bara hade två stycken och det andra låg redan i tvätten. Lagom duktig kände jag mig när jag fick köra på "vända ut och in" metoden. Då var det dags att fixa nya örngott tänkte jag :) 


Detta fina örngott har jag beställt hos Sötpotatis. "Rock My Name" heter det och jag blev dödsförälskad i det direkt. Det är mysigt att göra sängen lite mer personlig. Då är detta hans kudde, som han kan sova gott på. Det kommer han förstå tillslut :) Sötpotatis har hur mycket fint som helst som jag vill ha. Nästa sak på Önskelistan kommer en T-shirt som kallas "Vågen" och symboliserar ju självklart Willes stjärntecken.

4 kommentarer:

  1. Men så fint, det måste ja genast gå in och beställa ett till Milo:)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina saker ! Nu kliar det i shopping fingrarna igen !?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar