måndag 21 februari 2011

Häng på vettja!!!

ALLA kan vara med och springa!!
Det där med Blogg-ruset hade jag totalt missförstått. 
Ni behöver inte alls ha bloggar för att vara med och springa. Det är bara Jag som lagledare som måste ha en blogg, och blogga om det hela. Mitt lag kan vara Blogg-fria. Så nu kan vem som helst anmäla sig till mitt lag. 

Vill du vara med och springa med mig på Vår-ruset i år?
Det är Gratis och som en liten morot får vi som ställer upp en härlig Goodie-bag fylld av roligt, och även blir man bjuden på picknick efteråt. Picknicken är laddad med bland annat kalkon, lax och potatissallad. I picknick-kassen finns dessutom bröd, ost, grönsaker och fil samt dryck. Avslutningsvis även choklad och en efterrättskaka. Alla fullföljande får Vår Rusets eleganta medalj. Vid målet får alla dessutom dryck och bananer samt ett antal varuprover från loppets sponsorer.

Senaste anmälningsdag 28 April
Vi springer den 12 Maj. 

ALLA kan vara med.
Lag Erika ska ju Vinna!!!!

Skicka ett Mejl till mig
Erikawilhelmsson@hotmail.com
Om du vill vara med och springa!


 GO TEAM GO

5 kommentarer:

  1. Det vore roligt att vara med och springa, men vart äger loppet rum? Kostar det något?

    SvaraRadera
  2. Hej. Det är i Örebro den 12 Maj och det är Gratis! :) Men vi får goodie-bag och picknick och medalj och träffa massa trevliga människor:)

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med men ni har det för långt bort! Kommer blogg-ruset till fler städer?

    SvaraRadera
  4. Jag är på!! Kram Annika G (MM)

    SvaraRadera
  5. Andrea: Det kommer till 5 städer. Stockholm, Örebro, Västerås, Umeå och Malmö.

    Annika: Åh så himla roligt!! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar