tisdag 8 februari 2011

Visste ni att...

...Det är min kusin som har designat dom fina fotbollsblöjorna från Libero?

Designer: Karoline Lenhult
 
Sen tänkte jag även tipsa om en sak, jag vet att det är många gravida som läser min blogg. Min kusin har även designat Liberos Graviditetskalender som finns gratis som app till din iphone eller android mobil.

När slår hjärtat sitt första slag? När kan lilla benet sparka och ögonen se? Följ Mamman och bebisens utveckling vecka för vecka i liberos graviditetskalender. Den är helt personlig och du ställer enkelt in ditt planerade förlossningsdatum. Sök bara på "libero" i appstore.

Det är sån talang jag pratade om tidigare. 
En talang som gör att man kan skapa och få fram någonting användbart och fint! Det finns i släkten. Kanske hittar talangen till mig någon dag. När jag är redo att ta emot den:)



2 kommentarer:

  1. Skapade han själva blöjans bilddesign oxå? För jag måste säga att min dotter var mer än lovligt förälskad i de där blöjorna.
    Speciellt nr 8 av någon anledning....
    "Neeeeej, vill ha åttablöja!!!"

    SvaraRadera
  2. Men oj vad häftigt, och roligt! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar