tisdag 8 februari 2011

Babysång

Godmorgon! Igår var vi på Babysång. Det hela började jättemysigt. Vi satt i ring på mjuka filtar och sjöng lugna mysiga låtar och myste med våra bebisar. Sen blev det hela värre än ett fys-pass. Vi skulle ställa oss upp och gå runt i ring och lyfta våra bebisar upp i luften och sen ner till marken och hålla på så om och om igen, och sen var det andra övningar också. Det går väl an när man har en liten 3-kilos bebis att gå och bära på, men Wille väger nog närmare 9 kilo. Det är väldigt tungt. Perfekt. Jag som inte hade möjlighet att åka och träna igår:) Man får muskler av att vara mamma till Wille.

Bild lånad från Google



3 kommentarer:

  1. ja men nu vet ju hur du ska träna hemma samtidigt som Wille blir glad. :) det är ju toppen..


    föresten den bilden var ju lite groose. :P

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag råkade vara med på två sådana "pass" när vår Öppna Förskola hade tagit dit några för att göra det lite annorlunda...
    De körde på förmiddag och eftermiddag...

    Jag hade faktiskt träningsvärk dagen efter.

    SvaraRadera
  3. Haha, känner igen det där. Vi har gått på babysång fyra gånger och får mjölksyra varje gång ;)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar