torsdag 17 februari 2011

Invägning 5

Vikt 16/2:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 78.8 kg
Dagens vikt: 78.4 kg

Veckans resultat -0,4
Kommentar:   Många säger att jag väger och mäter mig för ofta. Det stämmer nog. Men jag tycker det är roligt och även fast det inte blir en stor förändring från vecka till vecka så är det ändå någonting som jag ser fram emot och som håller mig motiverad. Jag har svårt att se hur jag skulle kunna hålla uppe motivationen om jag bara skulle väga mig 1 gång i månaden. 1 gång i veckan gör att det syns mer på vågen om man slarvar under veckan, och därför kanske man försöker att hålla sig borta från sötsakerna i större utsträckning.

Min viktnedgång hittills: 2,4 kg
  (lika mycket som denna fisk väger)

Mått 16/2
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 63 (-0) sedan start (-2)
Höfter: 105 (-0) sedan start (-1)
Midjan: 88 (-0) sedan start (-2)
Rumpan : 110 (-0) sedan start (-1)
Bröstet: 101 (-2) sedan start (-2)
Överarmen: 30 (-0) sedan start (-0)
Hals: 35 (-0) sedan start (-0)
Båda låren : 100 (-1) sedan start (-3)

Veckans resultat: -3 cm 
Kommentar:  Jag vet att det inte blir stora förändringar på bara en vecka, och denna veckan har jag inte ens tränat. Men som jag skrev ovan. Jag gillar att mäta mig varje vecka. Det ger mig motivation även fast måtten inte minskar. Någon cm då och då, det är ändå någon cm då och då :) Denna veckan har jag gått ner 2 cm runt brösten, detta beror nog tyvärr bara på att Wille inte ammar längre, istället för att jag har blivit mer fit. Men strunt samma, haha. Cm som cm :) 

Mitt minskande mått totalt: 11 cm 
(lika mycket som omkretsen på denna Dildo) 

Ursäkta grovheten
Varje vecka som går så söker jag på Google på det mått jag har minskat. Förra veckan 8 cm, första som kom upp var trollen. Denna veckan 11 cm. Det första som kom upp var denna Dildon. Så då fick det bli så helt enkelt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar